sobota, 14 stycznia 2017

Chyba wracam do blogowania.

Jest tu jeszcze ktoś?


Żyję. Mam się dobrze! Dużo się w moim życiu zmieniło od czasu ostatniej notki i potrzebowałam sporo czasu, aby odzyskać zapał do pisania. Dobra, dalej go nie odzyskałam, ale zatęskniłam za blogowaniem. Nie chcę porzucać bloga, więc myślę, że od czasu do czasu będzie się tu coś pojawiać. Ale może trochę opowiem Wam co u mnie...

Obroniłam pracę magisterską na piątkę i mogę dumnie nazywać się magistrem psychologii. Udało mi się znaleźć pracę, jako psycholog szkolny w szkole specjalnej. Wszystko jest idealnie, tak jak sobie wymarzyłam. Do pracy muszę długo dojeżdżać, ale sprawia mi niesamowicie dużo satysfakcji i radości. To jest też jedna z przyczyn mojego blogowego milczenia. Wstaję o 4 i jak wracam do domu to jedyne o czym myślę to łóżko, a tu jeszcze trzeba inne obowiązki ogarnąć. Zaczęłam też studia podyplomowe, które zabierają mi trochę weekendów.

Jakie obowiązki? Przeprowadziłam się do Wrocławia i mieszkam razem z narzeczonym, kotem i psem. Rodzinna sielanka, domowe obiadki i porządki. Żartuję... jestem leniwą bułą.

Po za tym zaczęłam bardziej angażować się w lolicią społeczność w Polsce. Staram się jeździć na meety i rozruszać wrocławską społeczność. Jakoś idzie, ale nie zawsze mam czas.

Poważniej zajęłam się też cosplayem. Na swoim koncie mam już Pinkiepie (do poprawki :<), Arielkę w dwóch wersjach, Sailor Mars i Królewnę Śnieżkę. Kolejne stroje w drodze!

Nie wiem co jeszcze mogę napisać... chyba tylko tyle, że cieszę się, że wróciłam. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda <3.

4 komentarze:

  1. Właśnie sie zastanawiałam gdzie się podziałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie! My jesteśmy na etapie pisania pracy mgr i pewnie wiesz jak bardzo nam się nie chce xD Gratulujemy pracy z takim zacnym celem!
    Może kiedyś natkniemy się na siebie we Wrocku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedawno powróciłam do blogowania, witam lolicią koleżankę i na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡